Categories:

Kampanie mailingowe w sezonie jesiennym

 

Jesień to bardzo korzystny okres dla specjalistów marketingu. Dobrze przeprowadzone kampanie mailingowe w tym okresie mogą przynieść nowych klientów i większe zyski.

Tworząc kampanie mailingowe możesz wysłać newsletter z konkretnymi rekomendacjami produktów według kategorii. Dostarczenie takiego maila przyniesie Twoim klientom wartość, ponieważ zaoszczędzi im wiele czasu, który zazwyczaj marnują przy podejmowaniu decyzji o wyborze produktów.

Produkty w pakiecie

Dla większości ludzi, zakupy na czas powrotu do szkoły wiąże się z wieloma różnymi produktami. Większość z nich jest bardzo przewidywalna, jak np. artykuły papiernicze i inne materiały biurowe. Jednak klienci nadal spędzają dużo czasu na zbieraniu wszystkich produktów do jednego koszyka. Ten czas może być frustrujący, co może prowadzić do porzuconych koszyków.

Tak więc, tworzenie pakietów z niektórych lub najbardziej popularnych produktów w jednym miejscu w dobrej cenie – to świetny pomysł. Twoi klienci będą wdzięczni, że nie muszą spędzać ogromnej ilości czasu na wyszukiwaniu wszystkich produktów, których potrzebują.

Przeprowadź konkurs w mediach społecznościowych

Organizowanie konkursów raz na jakiś czas to świetny sposób na zwiększenie rozgłosu. Ponieważ widoczność jest niezbędna w okresach wzmożonych zakupów, takich jak powrót do szkoły, jest to idealny czas na przeprowadzenie konkursu. Większość ludzi nie ma nic przeciwko robieniu tego, co pozwoli Twoim kontom w mediach społecznościowych rosnąć.

Okres powrotu do szkoły to świetny sposób, aby przyciągnąć uwagę do swojej marki. To jest idealny czas, aby uruchomić social media z tematyką powrotu do szkoły, stworzyć kampanie mailingowe lub konkurs. Te kampanie mailingowe pomogłyby znacznie zwiększyć interakcje i przyciągnąć zainteresowanych klientów.

Do stworzenia newslettera o takim przeznaczeniu możesz wykorzystać platformę Vivasend.pl. Dodatkowo, takie rozwiązanie pozwoli Ci zaplanować i zautomatyzować większość elementów kampanii email marketingowej. Dodatkowo, ponieważ możesz używać Vivasend.pl do ustawiania automatycznych e-maili, zaleca się, aby mieć krótki follow-up i przypomnienie o zniżce. Wiele osób po prostu zapomina o użyciu kodu rabatowego i całkowicie pomija zakupy.