a
HomeCiekaweReklama dla małej firmy

Reklama dla małej firmy

Reklama dla małej firmy

Reklama dla małej firmy

Jakie formy reklamy są najlepsze dla małej firmy? To trudne pytanie, zwłaszcza w przypadku ograniczonego budżetu. Takie właśnie ograniczenia dotyczą małych firm, zwłaszcza startujących na rynku. Oczywiście trzeba brać pod uwagę sposób działania firmy, rodzaj oferty oraz zasięg geograficzny.

Mała firma działająca lokalnie powinna korzystać z reklamy wizualnej i produktów reklamowych z drukarni wielkoformatowych (Prosper24.pl). Takie produkty jak banery reklamowe mają dosyć ograniczony zasięg, ale w wielu przypadkach sprawdzają się znakomicie. Taki baner na budynku firmowym to dla potencjalnych klientów sygnał widoczny z daleka, że w tym miejscu jest firma, która ma dla nich ofertę. Inny przykład to reklama drukowana na folii samoprzylepnej i przyklejana na samochodzie. Jak widać na ulicach to bardzo popularna forma reklamy. Samochód firmowy zwykle porusza się po obszarze działania firmy, więc reklama jest bardzo dobrze geotargetowana. Obie formy reklamy są relatywnie tanie, dlatego, że jedynym kosztem jest zaprojektowanie i wykonanie reklamy. Koszt ekspozycji jest minimalny, ponieważ dotyczy budynku lub samochodu firmowego.

Oczywiście firmy nie powinny ograniczać się do tradycyjnych form reklamy. Nowoczesna strona internetowa to niezbędny element do reklamy w internecie. Własny serwis internetowy otwiera drogę do różnorodnych działań reklamowych, między innymi w wyszukiwarkach internetowych lub portalach social media. Wykonanie strony internetowej można zlecić albo wykonać samemu, przynajmniej na początku. Wykonanie prostej strony z danymi firmy, ofertą i panelem kontaktowym nie jest trudne, a w wielu przypadkach jest wystarczające.

Rate This Article
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.