a
HomeDom i WnętrzeCzy kupując w sieci możemy liczyć na zwroty czy reklamacje?

Czy kupując w sieci możemy liczyć na zwroty czy reklamacje?

Czy kupując w sieci możemy liczyć na zwroty czy reklamacje?

Zakupy w sieci stają się w Polsce coraz popularniejsze. Wynika to przede wszystkim z dostępności, olbrzymiej różnorodności produktów oraz względnie niskich cen (w porównaniu ze sklepami stacjonarnymi). Wiele osób zastanawia się jednak, czy kupując w sklepach internetowych możemy liczyć na podobne warunki reklamacji i zwrotów jak w sklepach stacjonarnych.

Kiedy produkt nie spełnia naszych oczekiwań

Kupując w sieci musimy liczyć się z tym, że zakupiony produkt nie zawsze będzie spełniał nasze oczekiwania – mówią sprzedawcy w sklepie onemarket.pl. Zdarza się, że zakupiony mebel czy dodatek do domu nie pasuje jednak do aranżowanego wnętrza. Jego zwrot jest możliwy w określonym terminie (najczęściej od 14 do 30 dni), warunkiem jest dostarczenie produktu w stanie nienaruszonym i niewskazującym na użytkowanie. Zwrot pieniędzy nastąpi tą samą drogą, jaką wpłaciliśmy należność za produkt – najwygodniej będzie więc zrobić to przelewem internetowym.

Kiedy pragniemy produkt zareklamować

Zdarza się, że produkt ulega zniszczeniu podczas transportu lub też widoczne są defekty w jego strukturze, materiałach. W takich przypadkach możliwe jest zareklamowanie przedmiotu – wypowiadają się specjaliści ze sklepu visby.pl. W takich wypadkach sklep powinien udostępnić formularz reklamacji, w którym szczegółowo musimy opisać wadę produktu. Sklepy dają sobie zazwyczaj 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i ustosunkowanie się do niej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji pieniądze zwracane są tą samą drogą, jaką nastąpiła wpłata za produkt.

Rate This Article
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.